Am fost la YO!Fest și EYE 2016 în Strasbourg, la Parlamentul European

În martie vorbeam despre YO!Fest și cum a fost la întâlnirea pregătitoare, acum e rândul să povestesc despre cum a fost la festival, chiar dacă a trecut ceva vreme de atunci, YO!Fest și EYE 2016 fiind în perioada 20 – 21 mai 2016.

Am plecat marți, pe 17 mai, iar după un drum lung, de 12 ore (am plecat la 6:00 din Craiova, am avut escală în Frankfurt) tren, avion, autocar, în final am ajuns la 20:00 în Strasbourg.

Strasbourg nu este cel mai accesibil loc, dar îmi place la nebunie orașul. Deja îl cunosc destul de bine și mă descurc fără probleme pe străzi, fiind a treia  oară când îl vizitez.

Am sosit cu trei zile înainte de festival și imediat m-am alăturat echipei, pentru a decora spațiul. Ne-a luat pe puțin 5 ore să rupem sute de fâșii din materiale colorate, pe care să le agățăm în afara hub-urilor, apoi ne-am împărțit în grupuri mici, pentru a decora interiorul fiecărui hub, eu fiind la hub-ul Stagnare sau Inovare, un hub foarte colorat, cu bucăți mari de lego, o zonă de cafea cool, un twitter wall, un spațiu de yoga și multe altele.

Am stocat o grămadă de idei de decorare 😀

După ce am terminat de decorat, a venit timpul să mă alături echipei de comunicare 😀 iar în timpul festivalului sarcina mea a fost aceea de Instagrammer și de fotograf. Spre deosebire de colegii mei am fost mai norocoasă pentru că am reușit să văd cam tot ce se întâmplă, atât în hub-uri, în Parlamentul European sau în celelalte zone, dar a fost și mult mai obositor, să alergi dintr-o parte în alta și să încerci să captezi totul.

Galeria de pe Instagram o puteți vedea aici, iar pe Flickr se află pozele din prima zi și din a II – a zi. Puteți să dați un like și pe Facebook paginii YO!Fest.

Dacă încep să vorbesc despre activitățile care au avut loc ar trebui să scriu o carte, am fost sute și asta se vede din programul evenimentului – aici – ca să vă faceți idee.

Am sărit peste pauza de masă ca să particip la InstaMeetingurile ce au avut loc, întâlniri coordonate de foștii mei colegi de la Unitatea Web Comm din Parlament. M-am bucurat mult că i-am revăzut și am stat puțin de vorbă cu ei. Un motiv pentru care am aplicat în echipa de organizare YO!Fest a fost acesta, faptul că îmi voi revedea foști colegi și voi fi din nou în Parlamentul European.

Întoarcerea acasă a fost puțin stresantă. Am luat ultimul bilet de autocar Strasbourg – Frankfurt, la 4 dimineața, în condițiile în care concertul de final al festivalului s-a terminat la 1 dimineața. Nu am dormit deloc, m-am dus, mi-am făcut bagajul, am stat 30 de minute întinsă în pat, m-am dus să pun câteva fotografii pe Facebook Yo!Fest, apoi spre stația de autobuz. Am ajuns în Frankfurt la ora 7:00, iar până la 9:00 am așteptat să sosească o altă colegă pentru ca apoi, după ce am mâncat ceva în aeroport, să mergem în oraș, la o tură de vizitat. Deși eram un zombie, mi-a plăcut Frankfurt, iar undeva pe la 15:00 am ațipit puțin în parc, pe iarbă, cel mai bun somn, pentru că urma încă o noapte albă în aeroportul Otopeni. Ar trebui să fac o petiție ca trenurile să circule și după ora 00:00.

Fotografiile din Strasbourg de pe Instagram le găsiți aici sau căutând hastagul #amgoestostrasbourg, iar de ieri am început să postez și fotografii din Frankfurt aici sau cu hastagul #amgoestofrankfurt.

Atmosfera de la festival a fost super, te încărca de energie 😀 Am lucrat perfect în echipă, ne-am înțeles super și sper să ne mai întâlnim și la alte evenimente.